vrijdag 3 februari 2012

Storing

In mijn vorige post noemde ik een aantal redenen om de spitstreinen tussen Gouda en Rotterdam niet te laten rijden. Hieraan kunnen er twee worden toegevoegd: stroomstoring en sneeuwval.
Afgelopen maandag was er een stroomstoring in Rotterdam. Reden om alle spitstreinen Gouda-Rotterdam v.v. uit te laten vallen. Met de metro naar huis gaan leek me de beste optie. Vanaf Rodenrijs gingen we helaas stapvoets rijden wegens een eh... stroomstoring bij Rotterdam. Hierdoor dreigde ik de reguliere stoptrein op Rotterdam CS te missen.
Ik ben op Melanchtonweg uitgestapt om naar Rotterdam Noord te lopen. Dat is 16 minuten lopen. Ik had er 12 beschikbaar en heb het in 10 minuten gelopen/gerend. Dat viel niet mee. Toch maar weer eens gaan trainen?

Vandaag is het treinverkeer helemaal ontregeld. Daar heb ik geen last van. Sinds afgelopen woensdag ben ik ziek thuis. Gisteren heb ik de 39.6° gehaald. En het is nog niet over.