maandag 30 april 2007

Laatste dag voor de eerste...

Vandaag is officieel de laatste dag van mijn huidige baan. Afscheid is genomen, cadeau's (boek & bonnen) zijn uitgepakt. En nu, op koninginnedag zit ik vooruit en achteruit te blikken. Daar ben ik mijn weblog ook eigenlijk voor begonnen. Binnenkort is dat een jaar geleden.

Morgen begin ik gewoon op de oude plek, mijn bureau e.d. worden dan verhuisd, ik heb nog geen verhuisdozen. Maar die paar spulletjes kan ik zelf zonodig nog wel dragen.
Een rommelig bureau wijst op een rommelige geest. Een leeg bureau op een...
juist, een opgeruimde geest. Clean desk policy!

Deze maand heb ik een paar foto's gemaakt waarbij ik dacht: waarom maak ik deze foto eigenlijk? Weet ik veel!

Voortuin, 7 april 2007

Alexandrium Rotterdam, 29 april 2007

Geen opmerkingen: