zaterdag 26 mei 2007

+0.04

Vier hondersten van een seconde langzamer dan vorig jaar. Ik weet nu ook wat ik moet doen om sneller te lopen. En daar heb ik geen zin in . Dus zoek ik een wilg op. Om mijn loopschoenen aan te hangen. En volgend jaar zien we wel weer (>30 minuten of zo).

Finish cbs run op 25 mei 2007 in 25:15:35. Foto: Ap.

Het cijfer van het laatste deel van de MER module BEK: 8. Gemiddeld voor de gehele module: 8. Hoera! De scriptie: daar kunnen we nu al aan beginnen en die moet 1 juni 2008 (concept) en 1 juli 2008 (3-voud bij Avans+) klaar zijn. De eindpresentatie van de opleiding is pas in september 2008. Een (eventuele) diploma-uitreiking september/oktober 2008.

6 opmerkingen:

Peter zei

Laat me raden: harder trainen? :-D

Gefeliciteerd met het prachtige resultaat. Nog ruim een jaartje hard studeren/werken en wat ben/heb je dan?

Henk zei

Bc achter mijn naam...

Anoniem zei

Wat betekend Bc ???Beetje constant ?? -- Bijna conducteur????-- Blije concertorganist????? --Benepen cicus artiest ????

Henk zei

Bc = bachelor. Vrijgezel dus :-))

Officieel: "Bachelor of Business Administration"

Anoniem zei

Bc, die wil ik ook! Maar ik krijg er tenminste een titel bij :D

Anoniem zei

Dus op je werk ben je "vrijgezel", en thuis dus getrouwd,erg verwarrend,en Marian is zeker jouw "vriendin"